پیشرفته
سفر خلاقانه برندسازی
این دوره با هدف دسترسیپذیر کردن مفاهیم برندسازی برای هر …
390,000 تومان590,000 تومان
سفر خلاقانه برندسازی
آنچه خواهید آموخت
ایجاد یک پیشنهاد ارزش برای یک برند
یادگیری نحوه تولید محتوای معنادار و جذاب
توسعه یک ارائه خلاقانه کامل
بررسی فعالیتهای برندسازی از منظر تجربه مشتری.
مبتدی
مدیریت زمان برای بهرهوری حرفهای
در این تخصص، شما خواهید فهمید که چگونه استراتژیهای سرمایهگذاری …
رایگان
مدیریت زمان برای بهرهوری حرفهای
آنچه خواهید آموخت
یادگیری برنامهریزی مؤثر برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفهای
یادگیری شناخت و غلبه بر موانع مدیریت زمان موفق
شناسایی ابزارهای خاص مدیریت زمان و استفاده مؤثر از آنها
مدیریت منابع به طور مؤثر و کارآمد
حفظ دیدگاه خود برای پیشگیری و مدیریت بحرانها
یادگیری واگذاری مؤثر
یادگیری مدیریت انتظارات و گفتن "نه" در مواقع مناسب
همه سطحها
تحلیل نظرسنجی برای کسب بینشهای بازاریابی
مصرفکنندگان برند شما را در مقایسه با رقبایتان چگونه میبینند؟ …
360,000 تومان
تحلیل نظرسنجی برای کسب بینشهای بازاریابی
آنچه خواهید آموخت
از نظرسنجیهای رضایت مشتری که فقط یک بار انجام میشوند تا نظرسنجیهای ردیابی برند که به طور مداوم انجام میشوند، اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک چگونگی دیده شدن محصولات، خدمات و برندهایشان توسط مصرفکنندگان نیاز دارند، فراهم میکنند.
در دوره روشهای تحلیلی برای دادههای نظرسنجی، فراگیران آمار با روشهای تثبیتشده برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که میتوانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند، آشنا میشوند.
تکنیکهای مورد بحث شامل تحلیل عاملی، تحلیل خوشهای، تحلیل تشخیصی و مقیاسبندی چندبعدی است.