آنچه خواهید آموخت
ایجاد یک پیشنهاد ارزش برای یک برند
یادگیری نحوه تولید محتوای معنادار و جذاب
توسعه یک ارائه خلاقانه کامل
بررسی فعالیتهای برندسازی از منظر تجربه مشتری.
مدیریت زمان برای بهرهوری حرفهای
در این تخصص، شما خواهید فهمید که چگونه استراتژیهای سرمایهگذاری …
آنچه خواهید آموخت
یادگیری برنامهریزی مؤثر برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفهای
یادگیری شناخت و غلبه بر موانع مدیریت زمان موفق
شناسایی ابزارهای خاص مدیریت زمان و استفاده مؤثر از آنها
مدیریت منابع به طور مؤثر و کارآمد
حفظ دیدگاه خود برای پیشگیری و مدیریت بحرانها
یادگیری واگذاری مؤثر
یادگیری مدیریت انتظارات و گفتن "نه" در مواقع مناسب
تحلیل نظرسنجی برای کسب بینشهای بازاریابی
مصرفکنندگان برند شما را در مقایسه با رقبایتان چگونه میبینند؟ …
آنچه خواهید آموخت
از نظرسنجیهای رضایت مشتری که فقط یک بار انجام میشوند تا نظرسنجیهای ردیابی برند که به طور مداوم انجام میشوند، اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک چگونگی دیده شدن محصولات، خدمات و برندهایشان توسط مصرفکنندگان نیاز دارند، فراهم میکنند.
در دوره روشهای تحلیلی برای دادههای نظرسنجی، فراگیران آمار با روشهای تثبیتشده برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که میتوانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند، آشنا میشوند.
تکنیکهای مورد بحث شامل تحلیل عاملی، تحلیل خوشهای، تحلیل تشخیصی و مقیاسبندی چندبعدی است.
آنچه خواهید آموخت
خواندن نتهای موسیقی
ساخت گامها و آکوردها